A virágok rendeléséről
Virágok:
Szezonális termékek!
Bizonyos virágok, mint a tulipán vagy a kardvirág nem érhetők el egész évben, ezért a csokor eltérhet a képtől, viszont színben, minőségben és formában megfelelő lesz! Alapvető virágok, mint például a vörös rózsa mindig vannak üzletünkben. Amennyiben nincs készleten a kért virág, és nincs elég idő beszerezni sem, egyeztetünk önnel, hogy helyettesítsük-e mással vagy vállalja a későbbi szállítást. Apróbb eltérések lehetnek a fotóhoz képest, hiszen kézi munkáról van szó. Szabályunk azonban, hogy a végeredmény csak szebb lehet!
Kiszállítási időpont:
Pontos időpontra történő kiszállítást csak esküvőre és temetésre vállalunk. Ezért kérjük, hogy a megrendelés folyamán ajda meg a pontos időpontot, amennyiben lehetséges viszont mettől-meddig lehet szállítani a szerencsésebb megoldás. Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, a vasárnapi kiszállítást, illetve az ünnepnapokon, ezeket ügyfélszolgálattal egyeztesse , nagyobb alkalmak esetén van rá mód.. Kórházba történő szállítás esetén kérjük, jelezze a kórterem és szoba számát is és kiszállítást a nővérpultig vállalunk. Speciális rendelések esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba. A pontos időre történő kézbesítés csak abban az esetben lehetséges, ha azt előzetesen az ügyfélszolgálattal egyeztette kivéve temetés ezt a megjegyzés rovatban tudja feltüntetni. A címzett távolléte esetén a virágkézbesítő próbálja őt elérni telefonon. Abban az esetben, ha 24 óra után is lehetetlennek tűnik a kézbesítés értesítjük Önt telefonon vagy e-mail-en keresztül, a kiszállítási díjat biztos nem tudjuk visszafizetni és a termék árát csak esetleg, saját megítélés szerint, ha sikerül másnak eladni, akár esetleg csökkent áron értékegyeztetéssel lehet róla szó, de nem kötelességünk.. A virágkézbesítő egy harmadik személy bevonását is igénybe veheti (pl. szomszéd, recepciós, portás, temetési dolgozó...stb.), ha elég megbízhatónak látszik, hogy továbbadja a címzettnek, mindent megteszünk, hogy sikeres legyen a kézbesítés. Amennyiben a címzett bármilyen oknál fogva nem veszi át a csokrot, a pénzt visszafizetni nem áll módunkban. Csak temetés és esküvő esetén garantálható a pontos kiszállítási időpont. Ezért kérjük a megrendelőt, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legrugalmasabban adja meg a szállítási időt, például délelőtt, délután, 18 óra után, 8-16 óra között, stb. Próbáljuk tartani a rendelésben feltüntetett időszakot, de megnövekedett forgalom esetén (pl. Valentin-nap) nem tudjuk garantálni.
Tehát ha 24 órán belül nem sikerül kézbesíteni, vagy nem akarja átvenni a címzett, akkor is ki kell fizetni a kiszállítást, ezért mi mindent megteszünk, hogy megoldjuk az átvételi akadályokat és ne kelljen újra kivinni a küldeményt.
A kiszállítás 0-8 napon belül azért van megadva, mert, ha van készleten mehet aznap, ha Hollandiából kell megrendelni a nyári tulipánt, szükséges a 8 nap. Ami mindig van az a szezon csokor, tehát, ha gyorsan kell kérjük, válasszon kreatív csokrot!