Gyakori kérdések

A gyorsan romlandó virágot feltétel nélkül visszaküldhetem?

Nem, mert gyorsan romlandó termékek mint  vágott virág és természetüknél fogva  vissza nem szolgáltatható termékek.

A vállalkozások nem kötelesek olyan termékek feltétlen visszavételére, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő. Ha ezekben az esetekben elfogadnánk az elállási jog gyakorlását, akkor gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen a kereskedő már nem tudná a kizárólag az azt megrendelő fogyasztó számára értékkel bíró egyedi jellegű terméket más vevő számára értékesíteni.

Az elállási jog gyakorlása alóli kivételek esetén az eladó rendelkezhet-e úgy, hogy mégis biztosítja a fogyasztók számára e jogot? 

Gyakorlatilag az alábbi példák tükrében igen, de mivel e tekintetben az online kereskedőket jogszabály nem kötelezi, erre a kedvezményre csak önkéntesen, akár egyedi esetben történő szabad üzleti döntésük alapján kerülhet sor, tehát sor kerülhet rá pl. nem tudom átadni a mamának a csokrot , mert  szegény elhunyt , természetesen visszafizetjük ,ez egy szomorú példa volt és soha ne legyen ilyen, de ha a hölgy belevágja a kukába , mert megcsalta a megrendelő azt nem fizetjük vissza , mert kvázi átvette és összetörte , egyik sem a mi hibánk, de van bennünk empátia egyéb irányban. A meglepetésekben mindig van kockázat , emberségesen állunk hozzá és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ön elégedett visszatérő vásárló legyen.